Monday 28 December 2020

Geurige Karringmelk Wafels vir Soutige Vulsels

 






RESEP : Geurige Karringmelk Wafels vir Soutige Vulsels






Want soms, net soms, raak brood te veel. ‘n Ketterige bekentenis, ek weet! Veral vir ‘n uitgerysde brood soos ekke. Sug …


Hierdie karringmelk wafels is nie so sag en bros soos vars, Belgiese styl wafels nie. Ook nie soet nie. Hierdie kêrels bied boonop ook ‘n effe weerstand teen die tanne. Moet my nou nie verkeerd verstaan nie! Hulle is nie taai nie, net voldoende kou-erig sodat hulle my tipiese skopgraaf tegniek kan weerstaan waar te veel van gister se Bief Stoganoff, kerrie maalvleis of hoender mayonnaise opgelaai word. Wat kan ek sê: ek is ‘n bok vir volume maat. Sug  …


In iedere geval, hierdie wafels werk goed vir ‘n ligte middagete as jy reeds in die proses en oploop is na ‘n gawe gekookte aandete. Jy wil jouself nie dik eet nie, anders raak jy lui en agter, maar jou binneste het nodig om versterk en bemoedig te word. En jy wil darem die maag, mond en tanne opbeur: daar is hoop vir later.


Overgesetsynde werk dit net so goed vir ‘n ligte en luierige Saterdag oggend brekkie. So net voor die dag wegspring en jy nog in jou ‘bietjie-langer-lê’ modaal is. Probeer hierdie wafels met ‘n romerige roereier en peper salami. En gebruik geduld met daai roereier? Vertroetel en pamperlang hulle met aanhoudende aandag. Verduidelik aan hulle, wyl jy hulle sagkens omroer en omroer, dat jy leef in hoop. Wie weet, dalk trek die dag opwindend weg na jy mammie met hierdie brekkie in die bed verras het. Die hoop en inisiatief beskaam mos nie.


Die skakel gaan u neem na die artikel op my 'internasionale' blog: 5Flavours. Ongelukkig neem dit net te veel tyd in beslag om die resepte in beide Afrikaans en Engels voor te berei. Maksimum blootstelling vereis ewe ongelukkig dat Engels voortaan die voertaal van my resepte gaan wees. Ek vertrou dat u sal verstaan en bedank u by voorbaat vir u begrip.



follow 5Flavours